Quilten met de rulervoet vervolg

woensdag 11 oktober 2017

Jeetje mensen, dat is toch wel erg leuk om te doen.

Hieronder eerst een sashiko patroon.



en nog een ;-) 

Hier een octagon spiraal, die ik afgemaakt heb met wat veertjes. Deze was wel heel arbeidsintensief, maar leuk en het resultaat mag er zijn.

Heel leuk om te doen dus, jammer alleen dat je op de laatste foto niet het verloop van het garen ziet. Het is oranje/rose, groen en geel heel zacht van kleur.

Wil je de vorige blokken nog even zien die ik heb gemaakt met de rulervoet, kijk dan even HIER

Deze en andere workshops kun je hier vinden:: Quiltstudio Babette

En voor nu Quilty Greets, BABETTE.

Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips (Met net een nieuw bericht)
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Bloglovin
Instagram

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.