AFFO Chantilly Blue !!!

zaterdag 19 oktober 2013


Hallo lieve lezers van mijn blog,

Het is zo ver, mijn quilt is "bijna" af. Alleen nog een stukje afbiezen, maar de foto's zijn gemaakt, dus kan ik de quilt aan jullie laten zien. Ik vind het best spannend. Zo raar, sinds de ik ben gaan machine quilten, is de quilt alleen voor mij geweest en nu kan in een keer iedereen hem zien. Dus ja ik ben nogal zenuwachtig!!!

Voorkant Chantilly Blue
detail 1 Chantilly Blue
Detail hoekpatroon Chantilly Blue
detail 2 Chantilly Blue
Detail 3 Chantilly Blue
Voor wie het nog niet weet, het patroon van de quilt kan gekocht worden. Daarvan ben ik nooit uitgegaan toen ik deze quilt aan het maken was en het was een verrassing voor mij dat mensen die op de quilt reageerden, zeiden dat ze graag het patroon wilden aanschaffen. Ik heb er lang over nagedacht en veel getwijfeld, want het brengt best wat werk met zich mee en ik wil het goed doen en nog steeds denk ik wat als....  Maar toch heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik de puntjes op de i aan het zetten, maar het patroon is aan de webshop toegevoegd.  Hier kun je het patroon bestellen, het patroon wordt dan eind oktober vanuit Nederland naar jullie verstuurd.
Een andere mogelijkheid is om het patroon te reserveren voor als je mee doen aan een van mijn workshops of als je naar de Kreadoe gaat. Waarom ik het belangrijk vind dat jullie het patroon reserveren? Voor diegenen die het patroon graag willen aanschaffen, is het niet fijn als ik niet voldoende patronen bij mij heb tijdens de lessen of de Kreadoe. Als je het patroon gereserveerd hebt, zorg ik ervoor dat ik een exemplaar bij mij heb en kan je het patroon aanschaffen zonder verzendkosten. Hier kan je het patroon reserveren :: dequiltschuur@gmail.com
Met zonlicht doorschenen achterkant Chantilly Blue

Achterkant Chantilly Blue
Voor nu QUILTY GREETS, 

wie weet zien wij elkaar op de Kreadoe in Utrecht (30 okt t/m 3 nov)!!! BABETTE.

12 reacties:

Pauline zei

Wat een pracht sampler heb je gemaakt, Babette, werkelijk adembenemend, je blokken zijn prachtig in evenwicht, de kleuren verrukkelijk en je quiltwerk super!
Van harte gefeliciteerd met dit meesterstukje!

Nicky zei

wooow Babette, wat een prachtige sampler, en die kleuren, gewoonweg een beauty, i love it !!!

Hermie zei

Schitterend Babette, je hebt eer van je werk.

neeftje zei

Wat Moooooi!!! Echt prachtig geworden!!

Unknown zei

très joli sampler. J'adore ces couleurs et le quilting est merveilleux ....

beatriz zei

Es precioso!!

beatriz zei

Es precioso!!

Saskia Smit zei

Heel mooi.

Lita zei

Ziet er prachtig uit Babette, thumbs up

Rennie zei

Je kunt oprecht heel erg trots zijn!

Anoniem zei

Mensch! WAT EEN PRACHTIG WERKSTUK!

Anoniem zei

Mensch! WAT EEN PRACHTIG WERKSTUK!

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.